صدایاب - سوسا وب تولز
یعنی میشه؟؟؟بازگشت سلطان شادمهر عقیلی به ایران - سلطان شادمهرعقیلی...احسان عطارتبادکان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 94/5/21 | 10:30 عصر | نویسنده : احسان عطارتبادکان
  سیزده سال بعد از مهاجرت شادمهر عقیلی به کانادا و بعدتر آمریکا نزدیکترین دوستش در ایران یعنی داوود ناقور به دنبال فراهم آوردن شرایط بازگشت او به ایران است.
 ناقور که خود نیز خواننده و آهنگساز است آن طور که ادعا کرده برای فراهم آوردن شرایط بازگشت شادمهر به ایران مذاکراتی را با سیدحسن خمینی انجام داده است.
با سیدحسن خمینی در این باره صحبت کرده ایم
داوود ناقور در گفتگو با بهمن بابازاده روزنامه نگار خوش ذوق موسیقی در "تماشاگران امروز” گفته است: مدت زیادیست که این پروژه استارت خورده است و در مرحله انجام است. با سیدحسن خمینی هم در این باره حرف زدیم ولی من اعتقاد دارم نباید کاری کنیم که موضوع حساسیت زا باشد.
وی ادامه داده است: شادمهر در همه سالهای خارج از ایران از خط قرمزها عبور نکرده و هنوز هم خیلیها او را با آثار مناسبتی اش می شناسند.
فیلمنامه "پر پرواز2″ به سازمان سینمایی ارائه شده
ناقور درباره قسمت دوم فیلم "پر پرواز” که شادمهر 15 سال پیش در قسمت اولش بازی کرده بیان می دارد: فیلمنامه "پر پرواز2″ با داستان بازگشت شادمهر به ایران تدوین شده و برای گرفتن پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارسال شده است.
وی خاطرنشان می سازد: این پروژه در حال حرکت روبه جلو است و خیلی باید محتاط و با استراتژی پیش رفت و امیدوارم مسئولان مملکتی هم با نگاهی ارزشی و بزرگ منشانه به هنرمندان بنگرند.



  • paper | پرشین بلاگ | ایران بلاگ